13 Haziran 2014 Cuma

Paylaş Butonuyla Arası Bozuk Hikaye



"İnsanların beğeneceği biri gibi olmaya çalışıp duruyor işte oğlum anlasana... Sosyal medyada falan neler yaptı... Neden? Beğenilmek için... Ergenliği çok kötüydü diyorum oğlum sana. Adam geçmişinden neden kurtulmaya çalışıp duruyor sanıyorsun. Yaaa şimdi şimdi ayıktın olaylara değil mi? Bi' insan neden beğenilmek ister sürekli? Beğenilmediğini düşündüğü için. Öz güven kazanılan bir şey mi bilmiyorum ama kaybedilince tedavisi pek kolay olmayan bir şey... Gerçekten ne istediğini bilmiyor. Hayatta tutunacak bir dala ihtiyacı var... Bulamıyor da... Her elini attığından sıkılıyor. Sıkılmıyor da aslında. Beceremediğini bırakmak istiyor, cesareti yok. Başarısız olacağını düşünmeye başladığında kendine yeni bir macera aramaya koyuluyor. Neden? Neden her şeyden biraz yapmak ister insan da herhangi 'bir' şeyi çok iyi yapmak istemez? Her şeyi azar azar, yeteri kadar yapmak kolay da ondan. Oysa 'bir' şeyi çok iyi yapmak öyle kolay değil. Emek ister. Maymun iştahlı birinin altından kalkabileceği halt değil. Yaa bu işler böyle işte. Hiç bilmezdin değil mi? Öğrenince üzülüyor insan tabii. O da üzüldü öğrenince, yani kendisini tanımaya başladığında demek istiyorum. İtiraflar arasında en zoru kendine yaptığındır. Hırpalar adamı. Öyle elini kolunu sallayarak gidemezsin. Gözünü kapatınca ortadan kaybolmaz. Yoksayamazsın. Bak onu da bırakmadı işte. Hem öğrenmeye çalışıyor hem de öğrendiklerinden ürküyor. Halbuki belki anlamaya çalışsa başına bunlar gelmezdi. Bazı bazı her duyduğuna inanmıyor o kadar. İçmeyelim dedim sana rakı, rakı içen adam değilim ben. İçemiyorum işte bak. Dudaklarım falan hep uyuştu... Dur bi' işeyeyim de geleyim. Bayılmadıysam devam ederiz.

......."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder