13 Haziran 2014 Cuma

Kıyam - Kerrat Cetvelinin Hikayesi



"Tamam tamam geldim hacı. Rakı içince mesele ayağa kalkmak. Oturduğu yerden herkes içer rakıyı. Ayağa kalkınca görürsün ebenin... hörekesini. Kör tekesi miydi lan yoksa? Şu lafları da kullanıyorum kullanıyorum hiçbirinin anlamını bilmediğimi fark ediyorum sonra. Kafam güzel olduğu için değil olm ayık olsam da hatırlayamazdım bunu. Neyse neyse... Ayakta durmak güç ister, ben o işlerin adamı değilim. Ayakta kalmaya çalışmak belki ama, ayakta durmak zor. Baksana sürekli dedikodu yapıyorum zaten. Ne var lan sormasaydın sen de? Anlatasım varmış amına koyayım...

Kimi ne kadar seveceğini bile bilmez o avanak. Sevmeyi bile bilmiyor ki. Menfaat düşkünü bi' kere. İşine gelene 'seviyorum' diyor hırs için bile olsa. İşine gelmeyince dut yemiş bülbüle dönüyor. Evet evet gelmiyor Bursa'ya bayağıdır. Bu aralar istese de gelemez. Ama istese arar. Neden aramıyor? Söyle oğlum hadi beni arıyor tamam, seni neden aramıyor? Lafa baksan 'hayırsızın biriyim ben' der. 'Beni böyle kabul edin' der sıyrılır işin içinden. Lan mesele öyle ucuz dürüstlük yapmak değil ki... Delikanlıysa olmak istediği insan gibi davransın. Yapamaaaaz. Ya-pa-maz. İki kere iki dört oğlum. Biliyorum da konuşuyorum.


..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder