1 Aralık 2011 Perşembe

Ben, sen, o, biz, siz, onlar ve kendi arasındaki farklar

Bugün otostopla, hem de muhteşem bir performansla evin köşesine gelip elim telefona gittiğinde fark ettim yalnızlığımı. Kimle paylaşacaktım bu olayı?Aklıma kimse gelmedi... Gerçi kendimle konuşurken çok hızlı bir şekilde üzerime koşan 8-10 köpek bu durumu o an için fazlaca düşünmemi engelledi ya, sonra yine aklıma geldi tabii. Duvara tırmanırken elim melim çizilmiş ama alışkınım ben köpeklere de, kovalanmaya da, sıyrıklara da...İki tek atacağım zaman bile marketi arar oldum artık. İnsanlar arayınca sebepsiz açmıyorum telefonu, bazen meşgule atıyorum. Daha çok kitap okuyorum belki, halbuki bu daha da yalnızlaştırıyor beni. Daha az yemek yapıyorum, kahvaltı hazırlayıp uyandıracak kimse de yok denebilir. Kadınlarla flört etmeye bile mecalim yok. Ya yaşlanıyorum ya da  büyüyorum ama anladım ki ikisini de istemiyorum...

Şimdi bir de bunun üçüncü tekil halini okuyun bak, çok eğlenceli, kendini bir şey sanıyorsun bir an.

Bugün otostopla, hem de muhteşem bir performansla evin köşesine gelip eli telefona gittiğinde fark etmişti yalnızlığını. Kimle paylaşacaktı bu olayı?Aklına kimse gelmedi... Gerçi kendiyle konuşurken çok hızlı bir şekilde üzerine koşan 8-10 köpek bu durumu o an için fazlaca düşünmesini engellemişti ya, sonra yine aklına geldi tabii. Duvara tırmanırken eli meli çizilmişti ama alışkındı o köpeklere de, kovalanmaya da, sıyrıklara da...İki tek atacağı zaman bile marketi arar olmuştu artık. İnsanlar arayınca sebepsiz açmıyordu telefonunu, bazen meşgule atıyordu. Daha çok kitap okuyordu belki, halbuki bu daha da yalnızlaştırıyordu onu. Daha az yemek yapıyordu, kahvaltı hazırlayıp uyandıracak kimse de yoktu neredeyse. Kadınlarla flört etmeye bile mecali yoktu. Ya yaşlanıyordu ya da  büyüyordu ama anlamıştı ki o ikisini de istemiyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder