11 Ekim 2011 Salı

Ayakkabılarınızı içeride çıkarın lütfen.

Ey şeytana uyup bu sayfaya ulaşmış insan evladı! Sakın ha sakın benden kaliteli, akıcı, mantık bütünlüğü bozulmamış yazılar bekleme. Neden mi? Hem bende o kadar güçlü kalem yok, hem de bana ne oluyor arkadaş? Ben kimim ki entelektüel(aydın lan işte, bu laf hakaret gibi) kardeşlerimiz gibi konuları derinlemesine inceleyeyim, değil mi? Sadece aklıma geleni yazıyorum kendime not şeklinde. Kendi kendime sık konuşurum zaten, arada paylaşayım ki siz de gülün. Düşünenler bile çıkabilir bazen, yani umarım. Neyse konudan uzaklaşmayayım. Durum budur. Okuyanların hayatından çaldığım dakikalar için şimdiden özür diliyor, hepinize iyi bayramlar diliyorum.

1 yorum:

  1. Selam, ayakkabımı dışarıda çıkarmayı hiç sevmem zaten. Tamam, içeride çıkarıp ev ayakkabımı giyeyim ben:) Yazı hayatınızda kolaylıklar dilerim ve içinizden geldiği gibi yazın derim:))

    YanıtlaSil